Velkommen til ny partner Erik Eisenberg - Aros Kommunikation

Vi byder velkommen til ny partner

Click for english version

Den erfarne journalist og tidligere kommunikationsdirektør i bl.a. Mærsk-koncernen, Erik Eisenberg, er netop indtrådt som partner og direktør hos Aros Kommunikation. Sammen med de to øvrige ejere og partnere, Jens Hansen og Line Berg-Stærk, skal han være med til at styrke bureauets position som rådgiver og sparringspartner for både private og offentlige virksomheder.

”I en branche, hvor mange bureauer og udbydere kommer og går, er Aros Kommunikation et af de langtidsholdbare brands. Det skyldes uden tvivl, at Aros Kommunikation har rigtig mange tilfredse kunder – jeg har selv været en af dem i mine tidligere hverv. Jeg var derfor ikke i tvivl, da Jens og Line i starten af i år foreslog mig at indtræde som partner,” siger Erik Eisenberg.

De to øvrige partnere er glade for at kunne tilføje en ny og erfaren kapacitet på holdet.

”Det har ikke været nemt at finde en erstatning for den tidligere partner, John Aarsøe, som var grundlægger af Aros Kommunikation og en stærk PR-profil. Men vi er meget glade for, at vi med Erik Eisenberg får tilknyttet en ny partner og rådgiver, der både har kommunikationserfaring, international erfaring og topledererfaring. Da vi ofte rådgiver på topledelsesniveau og dybt i organisationers specialistfunktioner som IT, sikkerhed, forretningsudvikling og HR, vil Erik Eisenberg med sin baggrund kunne tilføre endnu mere værdi i arbejdet for vores kunder,” siger Jens Hansen, og Line Berg-Stærk supplerer:

”I de senere år har vi fået flere internationalt orienterede kunder som eksempelvis Arla Foods Ingredients og Kamstrup. Med Erik på holdet og hans internationale erfaring i bagagen kan vi nu optrappe vores indsats yderligere – både hvad angår det internationale og alle andre aspekter af kommunikationsrådgivningen,” siger Line Berg-Stærk.

Blå bog – Erik Eisenberg

• Erik Eisenberg er oprindeligt journalist og har i den rolle vundet to Cavling-priser for banebrydende erhvervsreportage

• I perioden 2006-2010 var Erik Eisenberg informationschef i Dansk Supermarked, hvor han var en af Danmarks mest citerede pressetalsmænd

• Dansk Supermarkeds daværende hovedaktionær Mærsk kvitterede i 2011 for indsatsen ved at gøre Erik Eisenberg til kommunikationsdirektør med ansvar for alle aspekter af kommunikationen i Mærsks internationale havnedivision APM Terminals med aktiviteter i 70 lande og hovedsæde i Haag, Holland

• Da Erik Eisenberg efter fem års internationalt arbejde vendte hjem, var det med strategi-kommunikation som fokusområde. Som kommunikationsdirektør for Danish Crown blev han primus motor i en række vigtige kommunikationsinitiativer, herunder navngivningen og lanceringen af fødevarekoncernens ”4WD” strategi til både andelshavere, medarbejdere og den eksterne omverden

• Fra 1. april 2017 er det rollen som uafhængig rådgiver for mange forskellige kunder hos Aros Kommunikation, der bliver det strategiske fokus

Mere om Erik Eisenberg

 

Denne hjemmeside bruger cookies til trafikmåling og optimering af indhold. Hvis du klikker videre, accepterer du vores brug af cookies. Læs mere her.

Luk