Lively - Aros Kommunikation

Flere musikoplevelser: Kampagnen LIVELY er i luften!

Live-musik er gåsehud, fællesskab og unikke musikoplevelser. De fleste kender den følelse, live-oplevelsen giver, men der er plads til endnu flere gåsehudshungrende mennesker foran live-musikkens scener.

Vi har derfor i samarbejde med musikeren Peter Sommer været med til at udforme kampagnen LIVELY, der skal bidrage til at give live-musikken et endnu større publikum. Bag kampagnen står Dansk Live, Berlingske Media og Koda, som har indgået et længerevarende samarbejde om at formidle de gode historier fra live-musikkens arenaer og at skabe større fællesskab omkring live-musikken.

De danske spillesteder og festivaler danner den gode ramme om live-oplevelserne. De deltager derfor i kampagnen, lige som de har været inddraget undervejs i processen, hvor de er kommet med mange værdifulde inputs. Blandt andet har de givet deres besyv med i valget af kampagnens navn samt af det effektfulde logo, som er opbygget af spotlights, der krydser bogstaverne og danner geometriske former.
LIVELY kommer til at udfolde sig på live-musikkens arenaer og Berlingskes medier.

Denne hjemmeside bruger cookies til trafikmåling og optimering af indhold. Hvis du klikker videre, accepterer du vores brug af cookies. Læs mere her.

Luk