Kunde

Tvis Køkkener

Opgave

Strategisk kommunikation

Produkt

Budskabsplatform, content creation, reklame

Tvis Køkkener har produceret og leveret køkkener til glade kunder i mere end 65 år og er dermed Danmarks ældste køkkenvirksomhed. Rødderne er solidt plantet i den jyske muld, og køkkenfirmaet har høj kvalitet, uanede tilpasningsmuligheder samt rådgivning i øjenhøjde som kendetegn.

Aros Kommunikation har været bureau for Tvis Køkkener siden udgangen af 2016 efter en grundig bureauscreening. Samarbejdet inkluderer også mediebureauet Wavemaker, der står for analyse, planning og mediekøb.  

Sammen med en dygtig brand manager og ditto kædechef har vores opgave primært været at finde ind til kernen af Tvis Køkkeners brand og at strukturere budskaberne i markedsføringen. Herefter har vi en løbende opgave med at sørge for, at den røde tråd er til stede på tværs af elementer og platforme.

Opgaverne har bl.a. været:

  • Udarbejdelse af budskabsplatform
  • Tekster til køkkenbog (katalog) og website
  • Udvikling af landsdækkende radiokampagne
  • Produktion af signaturmusik (i samarbejde med Tonefabrikken)
  • Løbende rådgivning og sparring

Se (og bestil) køkkenbogen her

Hør radiospottet her

Line 9 - Aros Kommunikation
"Har du også brug for strategisk budskabsformidling? Kontakt mig for en uforpligtende snak."
Line Berg-Stærk Sektionschef, strategisk komm.

Øvrige cases

Denne hjemmeside bruger cookies til trafikmåling og optimering af indhold. Hvis du klikker videre, accepterer du vores brug af cookies. Læs mere her.

Luk