Kunde

SOS Dansk Autohjælp

Opgave

PR og intern kommunikation

Produkt

Pressemeddelelser, pressekontakt, personalemagasin

Vi har gennem en årrække arbejdet med PR for SOS Dansk Autohjælp. Det oprindelige mål var at opnå mere synlighed i medierne, både omkring reddernes indsats ved snevejr og glatføre samt deres øvrige funktioner som landsdækkende autohjælp.

Vi udarbejdede en strategi, der bygger på hyppig mediekontakt, primært i form af pressemeddelelser med godt og brugbart indhold til kunderne. Indsatsen har haft stor effekt. Den første vinter med Aros Kommunikation ved PR-roret steg omtalen med 350 % i forhold til året forinden.

Sidenhen er omtalen på alle medier steget yderligere, og den hyppige mediekontakt har medført, at mange medier nu selv henvender sig for at få en kommentar eller information om veje, trafik og biler.

SOS Dansk Autohjælp har bl.a. ved hjælp af presseindsatsen i endnu højere grad manifesteret sig som en professionel og serviceminded autohjælpsvirksomhed.

Heidi 7 - Aros Kommunikation
"Få hul igennem til pressen med en effektiv PR-indsats. Kontakt mig for en uforpligtende snak."
Heidi Bonnet Jensen Senior Konsulent

Øvrige cases

Denne hjemmeside bruger cookies til trafikmåling og optimering af indhold. Hvis du klikker videre, accepterer du vores brug af cookies. Læs mere her.

Luk