Business inspiration: Sådan tiltrækker Zency.dk lokale massage kunder online

At tiltrække nye kunder kan virke lidt skræmmende, især lige efter at have oprettet en virksomhed i en verden med konstant konkurrence. Dog skal du ikke lade det skræmme dig.

Læs videre og læs om hvordan Zency.dk med succes attraherer nye kunder.

Lægger ansigt til

Som massør er det vigtigt at opbygge tillid. Det går ikke, når en du ikke stoler på, giver dig massage, da det godt kan være ret intimt. Zency.dk har gjort det, at de har lavet en liste over massør priser og lokaliteter ledsaget af et billede af den specifikke massør. Dette gør, at potentielle kunder ved hvem det har at gøre med. Du kan bruge det samme koncept til din virksomhed; vær åben og bemærkelsesværdige i stedet for anonyme. Det viser nemlig, at det er en legitim og gyldig forretning, som man kan stole på.

Lokalitet

Hvor en virksomhed er baseret, kan være vigtigt – i tilfælde af massage er det ekstremt vigtigt. Zency.dk har tilføjet talrige lokaliteter og er gennemsigtige om hvor de holder til. Om det er massage i Aarhus, eller et andet sted, så kan det være det helt rigtige for dig. Du kan også finde en massør i Randers eller København, så ved man i hvert fald hvor det er. Det samme kan gøres med enhver virksomhed: evaluer hvad der er vigtigt at vide om dit produkt og hvad der ville gavne din business mest. Kunder kan også godt se, at du har lagt indsats i din online tilstedeværelse.

Æstetik

Zency.dk har gjort det rigtig godt i forhold til hvordan deres hjemmeside ser ud. En hjemmesides æstetik kan påvirke brandets troværdighed og opfattelse. Faktisk har undersøgelser vist en klar sammenhæng mellem solidt design og websteds pålidelighed. Tænk på det sted du køber mest fra: er deres hjemmeside pæn? Svaret er højst sandsynligt ja og derudfra kan du se at implementeringen af design kan påvirke den samlede oplevelse på hjemmesiden.

Vær aktiv

At have en hjemmeside eller blog er ikke noget værd, hvis du ikke er online og man ikke kan få fat i en, der kan hjælpe. Sørg for regelmæssigt at opdatere og interagere med mennesker. At følge med i de nyeste trends kan også holde dig opdateret og give dig inspiration til hvad folk følger lige for tiden. Det er ikke bare vigtigt – det er absolut nødvendigt. Du vil blive mere tilgængelig for et bredere publikum og før du ved det vil din virksomhed vokse og vokse!