Effektive kampagner bekæmper svind i detailhandlen

Svind i form af tyveri og brækage (varer eller emballage, der går i stykker) er et stort problem i dansk detailhandel. Hvert år forsvinder der værdier for over seks milliarder kroner, og mange butikskæder investerer store summer i forskellige former for fysisk sikring som video-overvågning, elektronisk varesikring og vagtordninger. Det er også udmærkede tiltag, men de kan sjældent stå alene.

Gennem en årrække har vi udarbejdet svindreducerende kampagner for flere store butikskæder og har derigennem opnået en enorm viden på området. Vores svindkampagner har en utrolig kort tilbagebetalingstid, og resultaterne kan aflæses direkte på bundlinjen.

Vi arbejder med svindbekæmpelse på flere måder, og et af midlerne er holdningsbearbejdning af medarbejderne. Uanset om svindet stammer fra tyvagtige kunder, fra uærlige medarbejdere eller fra sløsede leverandører, er det i de fleste tilfælde medarbejderne, der sidder med nøglen til at reducere det.

En sidegevinst er, at indsatsen samtidig gør medarbejderne mere loyale over for forretningen og lærer dem bedre kundeservice. Det som er god kundebetjening for den ærlige kunde, er svindreducerende i forhold til den uærlige kunde.

"Er du interesseret i at høre, hvordan I kan mindske svind gennem en effektiv kampagneindsats? Kontakt mig for en uforpligtende snak."
Line Berg-Stærk Direktør / partner

Se, hvordan vi også hjælper vores kunder

Denne hjemmeside bruger cookies til trafikmåling og optimering af indhold. Hvis du klikker videre, accepterer du vores brug af cookies. Vil du vide mere om vores cookies, og hvordan du sletter dem. Læs mere

Luk