Rekrutteringskampagne for Garant

Garant har i foråret kørt en kampagne, som skal rekruttere nye salgsassistentelever til kædens butikker. Vi har udviklet kampagneplanen samt det koncept, der er gennemgående på alle materialer fra butikkernes tryksager til landingpage og SoMe. Vi har desuden stået for PR-indsatsen.

Traditionelt set viser rekrutteringsopslag ofte en smilende dreng og en pige iklædt butikkens uniform, og opslagene har i det hele taget et meget corporate udtryk med kædens logo i fokus. Vi ville gerne gøre noget andet, så Garants opslag skiller sig ud.

Det har vi bl.a. gjort gennem en anderledes grafisk stil samt ved at inkorporere budskabet ”Fremtiden ligger for dine fødder” i Garants eget univers gennem genkendelige produkter fra butikkerne og fra de unges egen hverdag. En af løsningerne blev et par Converse-sko på et parketgulv, hvor fødderne i den digitale version bevæger sig. 

garant job unge converse

Som noget nyt introduceres også et ”Team Garant”-stempel. Det dækker over en særlig Garant-uddannelsesprofil, som er skræddersyet til produkter, strategier og værdier. Derudover skal det give eleverne en særlig følelse af at ’komme på holdet’ – Garant optager kun 20 elever på uddannelsen om året.

Allerede i løbet af 3 uger nåede Garant sin målsætning ift. webbesøg og ansøgninger.

Se opslaget her

Se flere kampagner

Kontakt os

"Skal vi hjælpe jer med en effektiv kampagne? Kontakt mig gerne for en uforpligtende snak."
Line Berg-Stærk Direktør / partner

Denne hjemmeside bruger cookies til trafikmåling og optimering af indhold. Hvis du klikker videre, accepterer du vores brug af cookies.

Luk