PR kan være et effektivt supplement til jeres markedsføring

PR eller ”public relations” er en livsvigtig disciplin for enhver virksomhed. At kommunikere til kunder, politikere, myndigheder, interesseorganisationer og ikke mindst medierne er som aldrig før helt afgørende for at sikre, at du og din virksomhed får indflydelse på, hvilket omdømme I har – hvilke historier, der bliver fortalt om jer!

Der er mange strenge at spille på i kampen om at skabe omtale, interesse og viden om et produkt eller en virksomhed. Vi kan rådgive om dem alle. Fra den enkle, klassiske pressemeddelelse og til mere sofistikerede strategier for at få spredt jeres budskab effektivt – fx struktureret dialog med meningsdannere, brug af influencers eller produktion af content til sociale medier. Vi kan også træne jeres nøglepersoner i at blive helt skarpe på scenen, til mødet eller foran kameraet.

 

I samarbejde med jer lægger vi en strategi for, hvilke budskaber I gerne vil fortælle omverden, og hvor I gerne vil fortælle dem. Og vi er ikke bange for at udfordre jer på jeres tanker og idéer – ikke mindst på jeres overordnede formål med at skabe omtale.

Uanset hvilken historie vi vil fortælle, eller hvilket publikum vi ønsker at ramme, arbejder vi ud fra tanken ”Vær beredt!” Nyhedsbilledet er hurtigt, foranderligt og stærkt trafikeret – og vil man have sit budskab frem, skal man være klar til at rykke med det samme, muligheden byder sig. Det gælder også, hvis krisen rammer. Husk, at der kun er to slags virksomheder: Dem, der har været igennem en krise – og dem, der kommer det!

Vi holder en løbende og tæt kontakt med jer, så vi er sikre på, at gode historier ikke bliver overset – hvad enten det er det stærke regnskab, det banebrydende produkt eller det ansvarlige CSR-initiativ. Og vi hjælper med at skræddersy de gode historier i mange versioner og formater, så det kan bruges på flere forskellige medier. På den måde får du og din virksomhed mest mulig værdi ud af jeres PR-aktiviteter!

"Skal vi hjælpe med at finde jeres gode historier og fortælle dem til de relevante målgrupper?"
Heidi Bonnet Jensen PR-konsulent

Se, hvordan vi hjælper vores kunder

Denne hjemmeside bruger cookies til trafikmåling og optimering af indhold. Hvis du klikker videre, accepterer du vores brug af cookies.

Luk