Den grafiske identitet er din virksomheds første møde med omverdenen

Uanset om vi kalder det ”corporate identity”, ”logo” eller ”visuel identitet”, så er det jeres virksomheds ansigt ud mod verden. Jeres skilt, farver og grafiske ansigt er det allerførste, omverdenen ser og dermed af stor betydning for opfattelsen af jeres brand.

Men har I tjekket jeres visuelle identitet efter i sømmene for nylig? Fortæller jeres farver, formen på jeres navnetræk, designet på jeres hjemmeside eller tryksager den helt rigtige historie om den kvalitet, service, nytænkning og det kundefokus, som I selv mener, I repræsenterer?

I en verden, hvor vores opfattelse af design, layout og grafik ændrer og udvikler sig med en hastighed som aldrig før, bør enhver virksomhed med jævne mellemrum tjekke, om den visuelle identitet er fulgt med tiden.

Vi kan hjælpe med at vurdere og videreudvikle jeres virksomheds eksisterende logo. Vi kan rådgive jer om, hvorvidt der er brug for en lille justering – eller om der skal en helt stor makeover eller ny identitet til. Vi har stor erfaring med at fremstille alt fra sammenhængende identiteter for koncerner til mindre programmer for små virksomheder.

Vores mål er, at netop jeres virksomhed får et visuelt udtryk, der præcist og troværdigt afspejler jeres sande væsen og rammer modtageren faktuelt og emotionelt. På alle platforme – fra de traditionelle trykte medier til de digitale og sociale medier.

Guide: 5 gode råd om logoer

Se, hvordan vi hjælper vores kunder

"Har du brug for sparring om jeres visuelle identitet?"
Iben Klokker Grafisk designer og AD'er

Denne hjemmeside bruger cookies til trafikmåling og optimering af indhold. Hvis du klikker videre, accepterer du vores brug af cookies.

Luk